Shop Mobile More Submit  Join Login
Hello, Octopus. by aisu-isme Hello, Octopus. by aisu-isme
I CAN'T STOP DRAWING HER :V

But yeah here you go, unamused Cyborg Noodle with the delicious octopus she spit up in the "On Melancholy Hill" video. It's probably following her around even though she tried to get rid of it... she's debating blowing its slimy brains out right now. Heh.

This is the picture I livestreamed. It was photographed out of my sketchbook (where it was drawn in pencil during Chemistry class) and colored in Photoshop. I just went nuts drawing her clothes lol, it's pieces of official things added onto whatever I felt like putting on her. xD

ANYWAY I HOPE YOU ALL ENJOY IT. C:

Cyborg Noodle, one-eyed-octopus, Gorillaz (c) Jamie Hewlett, Damon Albarn, and the rest of their crew
Art (c) MEEEE (aisu-isme)
Add a Comment:
 
:iconqueendeino:
QueenDeino Featured By Owner Feb 4, 2012  Hobbyist Digital Artist
I've seen enough hentai.....

XD sorry, had to be done
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Jul 6, 2011  Student Filmographer
Thank you! :'D And thanks for the faves! :heart:
Reply
:iconnoodle-fish:
Noodle-fish Featured By Owner Jul 6, 2011  Hobbyist Traditional Artist
oh that octopus is just adorable! great work!
Reply
:iconcauseallidoisdance:
causeallidoisdance Featured By Owner Jun 14, 2011  Hobbyist General Artist
YAY FEATURED! [link]
Reply
:iconpiccolo23:
Piccolo23 Featured By Owner May 31, 2011  Hobbyist Photographer
Sure thing! :D
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner May 30, 2011  Student Filmographer
Thanks!
Reply
:iconpiccolo23:
Piccolo23 Featured By Owner May 30, 2011  Hobbyist Photographer
I love it! :3
Reply
:iconcauseallidoisdance:
causeallidoisdance Featured By Owner May 5, 2011  Hobbyist General Artist
xD well i dont blame him
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner May 5, 2011  Student Filmographer
Lol that crazy octopus! xD
Reply
:iconcauseallidoisdance:
causeallidoisdance Featured By Owner May 5, 2011  Hobbyist General Artist
baha Xd hes like kiss me x3
Reply
:iconriaruhikana:
RiaruHikana Featured By Owner Mar 20, 2011
Yeah.
Reply
:iconchispasdechocolate:
ChispasDeChocolate Featured By Owner Mar 18, 2011
You are welcome ^_^! :iconglompplz:
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 18, 2011  Student Filmographer
I'm glad! c: Thank you for loving it lol.
Reply
:iconchispasdechocolate:
ChispasDeChocolate Featured By Owner Mar 18, 2011
lovelovelovelovelove it :heart:
Reply
:iconbanditt137:
Banditt137 Featured By Owner Mar 18, 2011
thanx ;D
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
Yay, thanks! :heart:
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
She really is! I love her so much!

Thank you!
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
Hee, I'm glad you like it! ^w^
Reply
:iconxxzomgxxmeep:
XXzomgXXmeep Featured By Owner Mar 17, 2011
El oh el, this manages to be both incredibly rad and adorable. :heart: Favorite, much?
Reply
:iconanimatedg1:
animatedG1 Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Digital Artist
Addiction! She is addictive! Nicey done. ^^
Reply
:iconanimatedg1:
animatedG1 Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Digital Artist
Addiction! She is addictive! Nicey done. ^^
Reply
:iconmissuny:
missuny Featured By Owner Mar 17, 2011
Thanks!
Reply
:iconninja-nany:
Ninja-Nany Featured By Owner Mar 17, 2011
Love this pic XD
Reply
:iconplackonteeth:
plackonteeth Featured By Owner Mar 17, 2011   General Artist
that is awesome!
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
I'm glad you like it! c: I'll continue to draw her.
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
Haha you'll get slime on you! :heart:
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
INORITE? Thanks!
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
Thanks! The texture is just a blown up piece of the paper it was originally drawn on lol. Works like a charm!
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
You're quite welcome! Happy St. Pat's! c:
Reply
:iconplackonteeth:
plackonteeth Featured By Owner Mar 17, 2011   General Artist
love the texture! very nice.
Reply
:iconalways-one:
always-one Featured By Owner Mar 17, 2011
This turned out so awesome!
Reply
:iconriaruhikana:
RiaruHikana Featured By Owner Mar 17, 2011
Aaaaaaaaw! *huggles octopus and salutes cyborg* :salute:
Reply
:iconbanditt137:
Banditt137 Featured By Owner Mar 17, 2011
if you can't stop drawing her, keep drawing her. I kinda find it irritating when drawings of her are rubbish (as if i can talk) but this is amazing (i finally got to the house)
Reply
:iconmissuny:
missuny Featured By Owner Mar 17, 2011
Well, I just wanna say thank you!

And happy St. Patrick's Day, me lassie!
Reply
:iconmissuny:
missuny Featured By Owner Mar 17, 2011
*Shrugs* just a thought. :)
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
LOL that's exactly what I had in mind! xD
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
I love you too! :iconiloveyouplz:
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 17, 2011  Student Filmographer
Thanks!
Reply
:iconinsommnia:
Insommnia Featured By Owner Mar 17, 2011
Nice done !
Reply
:iconxfoxflamex:
xfoxflamex Featured By Owner Mar 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I love you. :iconiloveyouplz:
Reply
:iconmusixgrl:
Musixgrl Featured By Owner Mar 16, 2011
It's her only friend... ;___; Poor Cyborg.

Octopus: FRRRIIIEEEEEEEEEEEND~ :iconiloveitplz:
Cyborg: =_= DO. NOT. WANT.....
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 16, 2011  Student Filmographer
Lol I'm going to sleep now bye!
Reply
:iconswordychick:
swordychick Featured By Owner Mar 16, 2011  Hobbyist General Artist
well they do, so good job. And jeez you people are up late.
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 16, 2011  Student Filmographer
Aww, it's alright! c: No one's kept up a conversation with me either, lol! It's nice to have a friend to talk to. ^^

I will!
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 16, 2011  Student Filmographer
lmao I love this comment so much

ANDROID ACCENT
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 16, 2011  Student Filmographer
YOU MEAN THOSE PATCHES ON HER HIPS

I JUST THOUGHT THEY LOOKED COOL xD
Reply
:iconswordychick:
swordychick Featured By Owner Mar 16, 2011  Hobbyist General Artist
also, LOVE THE CHAPS
Reply
:iconswordychick:
swordychick Featured By Owner Mar 16, 2011  Hobbyist General Artist
Cyborg Noodle: "Watchya lookin' at, punk?"
Ok, probably not, she would say it with an android accent.
Reply
:iconmissuny:
missuny Featured By Owner Mar 16, 2011
So far you are the only person who's been sweet enough to talk to a newcomer like me as much as you have been.


Keep the pictures and stories comeing buddy!
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 16, 2011  Student Filmographer
I don't even think she eats. O: I think she just charges... you never know, though~
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 16, 2011
Image Size
736 KB
Resolution
643×1001
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,764
Favourites
175 (who?)
Comments
60
Downloads
109
×