Shop Mobile More Submit  Join Login
Kids With Guns by aisu-isme Kids With Guns by aisu-isme
Black and white version: [link]

They're turning us into monsters!

I love Cyborg's slasher grin. :iconcreepynoodleplz:

This only took me like an hour and a half to color! It was traditional work in pencil originally, then put on Photoshop and colored/textured. I think it came out really awesome. *w*

Maybe I'll draw someone else next.

Or not.


Cyborg Noodle (c) Jamie Hewlett and Damon Albarn
Art (c) aisu-isme
Texture brushes by ~AiSac


Her outfit was inspired by something I put together on this awesome dollmaker: [link]
Add a Comment:
 
:iconplastic-power1:
PLASTIC-POWER1 Featured By Owner Oct 11, 2011  Student Artist
she's taking over, but it won't be long :iconawesomefaceplz:
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Oct 11, 2011  Student Filmographer
:D
Reply
:iconcauseallidoisdance:
causeallidoisdance Featured By Owner Jun 21, 2011  Hobbyist General Artist
WHY HAVEN'T I SEEN THIS WTF. LOVE<3333333
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Jun 21, 2011  Student Filmographer
That's because it's OOOOLD xD one of my first Gorillaz drawings lmao. xD But I'm glad you like it ;3
Reply
:iconcauseallidoisdance:
causeallidoisdance Featured By Owner Jun 21, 2011  Hobbyist General Artist
hell yes I do xD it was in between 2 i already liked so I'm like WTF
Reply
:iconaka-daisuki-grell:
Aka-daisuki-Grell Featured By Owner Mar 3, 2011  Student General Artist
Wow, Good work
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 3, 2011  Student Filmographer
Thank you! c:
Reply
:iconaka-daisuki-grell:
Aka-daisuki-Grell Featured By Owner Mar 3, 2011  Student General Artist
Ok ;3
Reply
:icontemari-brynn:
Temari-Brynn Featured By Owner Mar 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
epicnessss... lol. I really like all that detail, and boy is her smile fun to draw!
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 2, 2011  Student Filmographer
Thanks! Her smile is loads of fun. x3 I tried to mimic Jamie's style here with the mouth, I hope I pulled it off well enough. c:
Reply
:icontemari-brynn:
Temari-Brynn Featured By Owner Mar 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yeah you did ^_^ and it's hard to match Jamie's style and make it look good, but you did! ^_^
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 2, 2011  Student Filmographer
Aww, thanks! ^_^ I'm glad you think so. c:
Reply
:icontemari-brynn:
Temari-Brynn Featured By Owner Mar 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
You're welcome.
Reply
:iconriaruhikana:
RiaruHikana Featured By Owner Mar 2, 2011
OMG whilst listening to KWG the other day I actually thought of that picture! Exactly that one! And I hadn't even seen it! :omfg:
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 2, 2011  Student Filmographer
LOL OMG YOU ARE PSYCHIC. xD That's awesome. I hope my picture did justice to what you saw in your head!
Reply
:iconriaruhikana:
RiaruHikana Featured By Owner Mar 3, 2011
Yes, it did.
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 3, 2011  Student Filmographer
That's good then! xD
Reply
:iconcapriciousreaper:
CapriciousReaper Featured By Owner Mar 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
I love the textures you used in this, and her expression is amazing(ly creepy xD). Really nice outfit, too! And you drew the guns really well~ I'd say this is really well-done! <3
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 1, 2011  Student Filmographer
Wow thank you so much for the nice comment! c:

I love the texture brushes too but I need to do something different for my next piece so I don't wear them out lol. But I'm glad you like how they look here! Her slasher smile is oh-so-fun to draw, haha. Secret: I used the gun in the picture of Noodle from the "Dirty Harry" cover as a reference for these lol. [link]
Reply
:iconcapriciousreaper:
CapriciousReaper Featured By Owner Mar 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
Awe, it's no problem at all! ^___^

And it's cool to use some reference! I have to do it all the time, ESPECIALLY for guns. XD But yeah, using textures... I have GIMP, so I think I'm a bit limited in what I do. >-> I think I could download some for free, but I'd always have to give credit to the people who I download from, and I'm just too lazy to do that. XD

But yes, again, very lovely job! C:
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 2, 2011  Student Filmographer
I use Photoshop (CS4) and a tablet. It's definitely worth the investment! 8D

And yeah omg I can't draw a gun to save my life... when I try to draw one from scratch it looks like a box. xD I don't have an eye for that at all lol. Gotta use refs!

Hee thanks again >w< :heart:
Reply
:iconcapriciousreaper:
CapriciousReaper Featured By Owner Mar 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
Well, I've gotten so used to GIMP--and to be honest, it's actually pretty nice. Plus, I only really do art as a hobby, and I need the money to go into college and other things. D:

And you're welcome! ^___^
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 2, 2011  Student Filmographer
I've never used GIMP before but your art looks great done in it! c:
Reply
:iconcapriciousreaper:
CapriciousReaper Featured By Owner Mar 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thanks a lot! ^____^ <3
Reply
:iconswordychick:
swordychick Featured By Owner Mar 1, 2011  Hobbyist General Artist
HELL YA
Jeez, have you been working on this since you got home??? It looks really good!!!
Probably gonna hafta favorite this one too.
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 1, 2011  Student Filmographer
ONLY TOOK ME LIKE AN HOUR AND A HALF. :D I found a way to color traditional art really easily!

Thanks!
Reply
:iconbw-sticks:
BW-Sticks Featured By Owner Mar 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
I love this song :D You drew noodle amazingly :)
Reply
:iconaisu-isme:
aisu-isme Featured By Owner Mar 1, 2011  Student Filmographer
Hee I love it too. >3< Thank you!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 1, 2011
Image Size
738 KB
Resolution
535×906
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,552
Favourites
86 (who?)
Comments
28
Downloads
1,265
×